3 μήνες και 350 ώρες…

Μερικές φορές το χιούμορ είναι το ζητούμενο. Προσωπικά δηλώνω ότι το έχω χάσει, αλλά μάλλον αυτό οφείλεται ότι είμαι εγκατεστειμένος νότια των Τεμπών….

Για διαβάστε μέρος του άρθρου…:

…Έτσι περνούσαν τα χρόνια ανέμελα μέχρι που κάποια μέρα έπεσε το μάτι μου σε μια προκήρυξη που μιλούσε για “Παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ” (27-4-2005).

Όπα, εδώ είμαστε. Ευκαιρία για δωρεάν θεραπεία! Θα μάθω επιτέλους να χρησιμοποιώ τις ΤΠΕ για να είμαι αποτελεσματικός στη δουλειά μου και δεν θα με τρώνε οι ενοχές!

Συμπλήρωσα άρον άρον τη σχετική αίτηση και περίμενα. Μέσα σε λίγο καιρό έμαθα πως επιλέχτηκα! Μωρέ μπράβο ταχύτητα! Μου φαινόταν απίστευτο το πόσο γρήγορα γίνονταν όλες οι διαδικασίες.  “Άντε και επιμορφωτής τώρα!” μου λεγε ο διευθυντής μου στο σχολείο και καμάρωνε που ο βαρεμένος δάσκαλος που ανεχόταν τόσα χρόνια, επιτέλους έβρισκε τον προορισμό του.
Κι εγώ καμάρωνα να πω την αλήθεια. Ήταν σχεδόν ειρωνικό που η “αρρώστια” μου επιβραβευόταν.

Έπειτα από κάποιες μικρές δυσλειτουργίες, που οφείλονταν καθαρά σε ατυχείς συμπτώσεις και παρά τις άοκνες προσπάθειες των υπευθύνων του προγράμματος – τι να σου κάνουν οι άνθρωποι, τελικά κλήθηκα για την επιμόρφωση στις  27-5-2008 να παρακολουθήσω τα μαθήματα στο Πανεπιστημιακό Κέντρο Μακεδονίας. Είχαν περάσει ήδη 3 χρόνια κι ένας μήνας και συμμαζεύτηκε λίγο η περίοδος επιμόρφωσης (από 1 χρόνο σε 3 μήνες) αλλά ποιος δίνει σημασία σε τέτοιες λεπτομέρειες. Σημασία είχε πως ξεκινούσαμε!

Αρματώθηκα τα μπλοκάκια μου, τους σκληρούς μου δίσκους και τα σχετικά και περίμενα όλο αγωνία  να αρχίσουν τα μαθήματα. Ο πρώτος καιρός ήταν μια αποκάλυψη για μένα. Οι επιμορφωτές μάς παρουσίασαν αναλυτικότατα όλες τις θεωρίες μάθησης και τα μοντέλα διδασκαλίας , πράγμα πολύ σημαντικό διότι έχουν περάσει και κάποια χρόνια από τότε που πήραμε τα πτυχία μας. Μάλιστα ο επαγγελματισμός τους ήταν αξιοσημείωτος, αφού μπροστά στην αγωνία τους μήπως και δεν τα εμπεδώσουμε όλα αυτά προχώρησαν σε εκτενείς επαναλήψεις!

Για να διαβάσετε ολόκληρω το άρθρο πατήστε εδώ.

  1. #1 by christos on 11 Νοέμβριος, 2008 - 6:56 μμ

    Ευτυχώς όμως που οι υπεύθυνοι της Επιμόρφωσης δεν το έχουν χάσει (το χιούμορ τους), γι΄αυτό και τους επιμορφωτές της β΄ περιόδου δεν θα τους επιτρέψουν να διδάξουν ούτε …μία ώρα!
    Αυτό κι αν είναι …χιούμορ!

Σχολιάστε

