Απελευθερώστε τα δίκτυα

Αποκλεισμένος με μια αργήήήήή σύνδεση pstn στο εξοχικό, ανέβαινα στο σπίτι μου 2 φορές τη βδομάδα απλά και μόνο για να έχω μια σοβαρή σύνδεση. Κατεβάζω με 800 kbits, αλλά αυτό δε μετράει. Μετράει η αξιοπρεπής ταχύτητα να κατεβάζεις ένα απλό έγγραφο και να μη σκέφτεσαι να το ανεβάσεις στο γκρουπ. Μετράει να ανοίξεις ταυτόχρονα 2 παράθυρα και να μη σου πετάει μηνύματα λάθους.

Και ξαφνικά, κάποιος πολύ πιο ανυχτόμυλος από μένα, τα έχει όλα ανοιχτά. Χρησιμοποιώ την σύνδεση του στο διαδίκτυο και είμαι πολύ χαρούμενος. Μεταξύ μας, πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιώ ολόκληρο το bandwith της σύνδεσης μου; 0!!! Δεν υπάρχει κάτι που θέλω να κατεβάσω και δεν το έχω κατεβάσει. Θέλω απλά να μην περιμένω να δω το gmail. Μόλις επιστρέψω στο σπίτι μου η πρώτη μου δουλειά θα είναι να «ανοίξω» το router»  μου.

Και σαν ένα μικρό αντίδωρο για τη πολυλογία μου οι «τάσεις» του διαδικτύου.

Καλή ξεκούραση και καλή δύναμη σε όλους.

  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

